Pages

Sunday 22 June 2014

Atasi Masalah Kolesterol Anda Secara Semulajadi Dengan Fitosterol


Apa itu Fitosterol



Fitosterol (dirujuk sebagai sterol dan sterol tumbuhan) wujud secara semulajadi dalam kandungan yang sedikit dalam sumber makanan seperti buah-buahansayur-sayurankekacangbiji-bijianlegumebijirin dan minyak sayuran. Lebih dari 80 kajian klinikal telah diterbitkan di dalam penerbitan saintifik melaporkan keberkesanan dan keselamatan fitosterol.

Bagaimana Fitosterol Berkesan

Struktur fitosterol adalah hampir sama seperti kolestrol dan dengan pengambilan fitosterol, ia akan bersaing dengan kolestrol untuk tapak penyerapan dalam sistem penghadaman. Hasilnya,penyerapan kolestrol di halang bersama-sama fitosterol. Ini bermaksud,apabila anda mengambil lebih banyak fitosterol  makan semakin kurang kolestrol yang dapat diserap oleh tubuh dan semakin tinggi peluang untuk anda menurunkan pasras kolestrol LDL.

Oleh sebab itu shaklee mengeluarkan product baru iaitu Phytocal yang membekalkan 2000mg sehari dan telak mengikut saranan Institut Kesihatan kebangsaan Amerika (NIH) yang mengesyorkan pengambilan 2,000mg Fitosterol dalam diet seharian untuk membantu menurunkan paras kolestrol.


PHYTOCAL-ST  SHAKLEE

  • 100% BERKESAN
  • TIADA PEWARNA, PEMANIS ATAU PENGAWET TAMBAHAN
  • DISAHKAN HALAL


Bagi Anda yang mempunyai Kolestrol Tinggi atau ingin mencegah, sila dapatkan dari saya PHYTOCAL-ST SHAKLEE hari ini dengan HARGA HEBAT  dan KONSULTASI EKSKLUSIF  hanya kepada pelangan saya sahaja.


~SMS / WHATSAPP - 019-5416295 (Adila Ibrahim)~


No comments:

Post a Comment