Pages

Wednesday 25 June 2014

Say BYE To GASTRIC

HILANGKAN PEDIH ULU HATI DAN KETIDAKSELESAAN PADA PERUT ANDA DENGAN SHAKLEE

Energizing Soy Protein (ESP)



ESP merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya yang merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alakalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut. Nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggatikan sel-sel lama yang telah rosak kesan dari hakisan asid hidroklorik ketika proses pencernaan makanan.

Ostematrix


Kandungan kalsium yang tinggi di dalam Ostematrix atau boleh dikatakan sebagai pengganti susu sangat digalakkan pengambilannya oleh penghidap gastrik yang bertujuan untuk meneutralkan asid di dalam perut kerana ianya bersifat alkali. Selain itu ia juga dapat mengurangkan angin terkumpul dalam badan dengan menggalakkan proses penyahtinjaan secara lawas.

Peppermint Ginger Plus
Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, jintan hitam, jintan manis dan juga halia yang membantu untuk memberi rasa nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas sebagai minuman herba semulajadi serta mendapatkan kesan dengan lebih cepat.


Antara Testimoni pengguna Set Gastrik Shaklee

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIajtWTB6lfm04qZTvAf8Ds0-jQ5mYFxDWC4vAIG9XBTe6wPaEJC3uDAhK5YciVTlYxH0vmujp-25iax2PbFm6B8QjvbVixZ8_00wCw4A_CJvDeGub50MGOO_kcxxLhuPuc462Nn1EHe1c/s320/test+gastrik2.jpg



Adila Ibrahim - 0195416295
Call/Sms/WhatsApp
Shaklee Independent Distributor
Free Consultation To My Customer For Getting Healthy Life

No comments:

Post a Comment