Pages

Wednesday 1 October 2014

Bagus sangat ke ESP tu???

Tak de  la bagus sangat mana pun. Biasa-biasa je cuma ESP ni protein soya yang berkualiti tinggi. Didatangkan dalam bentuk satu canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.


Apakah kebaikan dan kelebihan lain ESP ini?
  • Membantu pembentukan sel-sel baru.
  • Terbaik untuk individu yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan.
  • Terbaik untuk kesihatan dan kecantikan kulit dan rambut.
  • Membantu pembinaan tubuh kanak-kanak. Justeru, anda boleh kongsi dengan anak yang berusia 1 tahun ke atas & keluarga.
  • Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.

Siapa yang tidak boleh mengambil ESP?
Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang, wanita yang mengalami masalah pada bahagian reproduktif (kanser ovari, fibroid, tumor & cyst) dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan.
Sesuai untuk semua lapisan:
  1. Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.
  2. Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!
  3. Ibu-ibu yang menyusu anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.
  4. Pesakit kencing manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
  5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang. Ehem ehem…!!!
Dan lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang berdiet, ingin tambah tenaga. 


Dah faham kan kenapa ESP ni sangat bagus dan berbaloi. Kalo combine dengan Vitamin C dan Vitamin E dapatlah Set Kecantikan, Set Kurus pulak tambah Lechitin@Omega dan Alfafa@Herblax, Set Susu Meriah Budget tambah je Alfafa dan banyak lagi combination yang tip top.

Dan nak bagitau ni..ESP tengah Promosi Gila-Gila Oktober 2014.
Buy 6 Free 1
Free Membership
Bonus Cash Rebate 

Nak tahu lanjut:
Adila Ibrahim | 019-5416295






No comments:

Post a Comment