Pages

Friday 3 October 2014

Emm..Sedapnya..!!!

Assalamualaikum wbt..
Salam 1 Malaysia Pengunjung Blogku..

Meleleh Dah Air Liur



Esok da raya woi..!! Terbayang dah makanan-makanan dan lauk-pauk yang best-best depan mata sepanajang 4 hari beraya dan yang pasti berkaitan dengan daging. Rendang daging, sup tulang, nasi beriani, nasi minyak...Arrrggghhh..!!Hancus dah diet aku. 



Tapi nak tahu tak satu cara yang boleh kita makan sampai puas tapi paras kolestrol tak naik??Haa ni lah dia produknya..Yang penting dari SHAKLEE dan saya tak nak saya je sihat sorang-sorang tapi saya nak sihat secara berjemaah.



Ni lah dia tuan empunya diri. 2 biji tablet sehari so 2 bulan untuk 1 botol. Nak share ngn family pun boleh terutama dengan mak ayah.

Fungsinya:


Dengan struktur yang sama seperti kolesterol, Fitosterol bersaing dan akan mengalahkan kolesterol dalam penyerapan di dalam Usus.

Ini bermaksud apabila kita mengambil banyak fitosterol maka semakin kurang kolesterol yang akan di serap di dalam tubuh kita dan semakin tinggi untuk anda merendahkan paras kolesterol LDL kita. Lihat gambarajah di bawah.


Sekarang bagaimana? Dah tahu cara nak turun kolestrol kan? Kini kita boleh menikmati makanan kegemaran tanpa perlu bimbang dengan ancaman kolestrol asalkan kita mengamalkan Phytocol Shaklee setiap hari. Sebelum kolestrol melarat dan mengundang penyakit merbahaya adalah lebih baik kita amalkan Phytocol Shaklee untuk turunkan kolestrol secara semulajadi.


Istimewanya Phytocol-ST

  • dirumuskan khas daripada sayur-sayuran, buah-buahan, tumbuhan, dan bijirin yang kaya dengan fitosterol asli yang aktif
  • fitosterol dari tumbuhan telah diuji secara klinikal oleh 80 untuk merendahkan paras LDL kolestrol
  • mengandungi 2000 mg fitosterol yang diperlukan setiap hari
  • kandungan fitosterol yang mencukupi seperti yang disyorkan oleh NIH
  • tiada bahan pengawet, perasa tiruan dan pemanis tiruan


  • Testimoni Pengguna Phytocol-ST



    Now masih nak makan tapi takut paras kolestrol naik atau nak makan puas-puas tapi paras kolestrol maintain dan makin menurun??Tepuk dada tanya hati.


    Inginkan keterangan lanjut:
    Adila Ibrahim | 0195416295
    SID 1125778

    No comments:

    Post a Comment