Pages

Monday 26 May 2014

Berpuasa & Bertenaga

Kekal Cergas & Bertenaga Walaupun Berpuasa

Pejam celik pejam celik Bulan Rejab tinggal tiga hari je lagi dan Bulan Sya’ban dah nak muncul dan sebulan selepas itu kita akan bertemu dengan bulan yang sentiasa ditunggu setiap tahun iaitu Bulan Ramadhan. Ramai antara kita pada bulan ni akan berkejar-kejar ingin memenuhi segala tuntutan dalam melakukan amal ibadat yang jarang-jarang dilakukan pada bulan-bulan yang lain.

Betul tak? Mesti nak tenaga yang lebih kan? Mighty 3 Gems merupakan supplement yang sesuai diambil ketika bulan puasa sebagai penambah tenaga untuk memberi kecergasan sepanjang hari walaupun anda seorang ibu yang menyusu anak, seorang ibu yang mengandung, seorang individu yang bekerja berat, individu yang mudah merasa letih berpuasa dan sebagainya. Walaupun ada kelonggaran untuk para ibu yang menyusu dan hamil namun alangkah indahnya jika kita dapat meraikan ramadhan dengan berpuasa penuh. Ketahui pakej istimewa Mighty 3 Gems sempena ramadhan yang bakal menjelang.





Umumnya, produk ini terbahagi kepada 3 asas utama iaitu untuk membekalkan vitamin, tenaga, zat galian, dan mengekalkan bendalir badan. Tiga produk asas tersebut adalah Mealshake (perasa French Vanilla), Energizing Soy Protein @ ESP (perasa Vanilla) dan Performance Drink @ PD (perasa oren). Kesemuanya ini berfungsi untuk membekalkan nutrien dan keperluan seharian tubuh agar terus kekal bertenaga sepanjang hari berpuasa terutamanya.

Jika anda biasa mengalami situasi seperti tidak sempat bersarapan, tidak sempat bersahur atau waktu sahur tinggal 5 minit sahaja lagi, maka anda disarankan mengambil Mighty 3 Gems sebagai ‘back-up’ sahur anda dalam keadaan terdesak kerana ianya mampu membekalkan tenaga dan keperluan nutrien tubuh sepanjang hari sewaktu berpuasa di bulan Ramadhan.

Jika anda berbuka puasa dengan Mighty 3 Gems, satu bonus untuk anda kerana ianya memberikan anda tenaga untuk menunaikan ibadah Maghrib, Isyak serta bertarawih dan bertadarrus. Akhir sekali, bagi ibu menyusu ia membantu ibu berpuasa sambil menyusukan anak. Begitu juga untuk ibu yang sedang mengandung.






Berminat & untuk keterangan lanjut:-
Add/PM FB Adila Ibrahim
Call/SMS 019-5416295
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment