Pages

Thursday 29 May 2014

Sendi Anda Rasa Sakit???

Tidak kira wanita atau lelaki yang terlalu aktif bergerak apabila meningkat usianya sering menglami lenguh-lenguh dan sakit pada sendi terutamanya lutut.

Peningkatan umur biasanya sinonim dengan masalah sakit sendi. Bunyi berkeriut pada lutut, pinggul dan pergelangan kaki adalah sakit yang biasa dilamai dan merupakan tanda anda menghidap sakit sendi. Alhamdulillah, ada satu produk yang dikeluarkan khas oleh Shaklee untuk mengurangkan kesakitan sendi kita.

Vitamin kesayangan ramai ini ialah Advance Joint Health Tablet.

AJHT diperbuat daripada bahan-bahan sumber semulajadi (jagung) dan diuji secara klinikal untuk keberkesanan terhadap masalah sendi. Ia mengandungi  jagung, boswellia dan vitamin & mineral penting dari segi menolong mempertingkatkan tahap keselesaan sendi dan pergerakan seperti vitamin C, Zinc, Mangan dan sebagainya.

Kebaikan Pengambilan AJHT:

Menyokong keselesaan sendi
Ekstrak Boswellia memberi extra keselesaan sendi dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ia juga anti-radang yang semulajadi.

Bertindak sebagai kusyen
AJHT menbantu mengekalkan tulang rawan. Kandungan ekstrak jagung merupakan sumber kepada glukosamina (bahan binaan utama bagi membina tulang rawn dan melincirkan sendi).  Ia juga ditemui di dalam tendon dan ligamen.

Memelihara tisu penyambung
Kandungan zink, tembaga, mangan dan vitamin C boleh memelihara tisu penyambung supaya sentiasa sihat. Kandungan ini jugalah yang membekalkan nutrien bagi menyokong kolagen dan tisu peyambung lain yang memberi kekuatan kepada struktur sendi.

"Sayangi sendi anda dan buatlah keputusan yang bijak."

Berminat?
Add/Pm Fb Adila Ibrahim
Call/sms 0195416295

No comments:

Post a Comment