Pages

Tuesday 20 May 2014

Tingkatkan Tahap Kesuburan

http://detakpelalawan.com/assets/berita/thumb/kecil-61856082454-susah_hamil.jpg 

Pregnancy Test dipandang sepi. Tak berjaya lagi? Mesti rasa sangat down dan macam-macam akan bermain di minda kita contohnya adakah aku tidak subur? Ataupun siapa antara kami yang tidak susbur? Tapi saya mohon anda dan pasangan jangan pernah berhenti berikhtiar. Berusaha selagi mampu kerana Allah know what the best for us and Allah is The Best Planner. Mungkin saat kita rasa nak sangat anak adalah bukan waktu yang sesuai dengan kita. Selalu berfikiran positif dan jangan mudah mengalah.

Shaklee ada beberapa produk yang dapat membantu anda untuk menimang cahaya mata namun mestilah seiring dengan doa dan tawakkal kepada Allah.

Set Kesuburan Untuk Suami

Zinc Complex
Zink memainkan peranan yang penting dalam organ seksual lelaki. Ia merupakan khazanah bagi lelaki dan pada prostat, zink terkandung 10x ganda melebihi dari kandungan zink pada anggota yang lain. Kekurangannya secara serius boleh menyebabkan masalah yang berganda-ganda kepada lelaki seperti organ seksual lambat matang, kiraan sperma yang rendah dan fungsi seksual yang merosot.

Zinc Complex Shaklee membantu untuk membaiki masalah prostat yang biasanya terjadi kepada kaum Adam. Pengambilan Zinc Complex yang berterusan dalam jangka masa yang panajang dapat meningkatkan kiraan sperma dan membantu melindungi kesihatan prostat. Selain itu, ianya juga dapat membantu meningkatkan tenaga keupayaan seksual kaum Adam.

Vitamin E Complex
Vitamin E adalah ejen antioksidan terbaik untuk tubuh dan ianaya juga berfungsi untuk mempertingkatkan kemampuan sistem reproduktif orang lelaki. Vitamin E yang mencukupi sehari juga berfungsi dan mampu untuk meningkatkan kiraan sperma.

Vitamin E juga mampu meningkatkan kemampuan seksual dan juga tenaga dengan membantu membekalkan oksigen yang lebih. Di samping itu, Vitamin E juga berfungsi untuk meningkatkan tehap keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat kekejangan otot, pening, buasir dan sakit sendi.


Set Kesuburan Untuk Isteri

GLA Complex
GLA Complex merupakan herba tradisi yang dipercayai dan di dalamnya terkandung herba Borage yang merupakan kegemaran orang Barat. Ianya membantu untuk mengeluarkan virus, melegakan kelesuan dan meningkatkan stamina. Dalam Set Kesuburan ini, GLA berfungsi untuk mengawal selia hormon estrogendan testosteron. GLA juga membantu kaum Hawa untuk membetulkan kitaran haid serta mengurangkan masalah period pain.

Alfafa Complex
Alfafa Shaklee merupakan herba yang telah digunakan oleh manusia sejak 2500 tahun lalu hinggalah sekarang dan dikenalpasti sebagai makanan paling kaya dengan nutrisi dan zat galian. Ianya juga kaya dengan protein, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 set vitamin, 8 enzim dan fitokimia.

Alfafa Shaklee berfungsi sebagai 'Kacip Fatimah'  yang membantu dalam mengurangkan masalah keintiman kaum Hawadan juga meningkatkan kesuburan kerana sifatnya yang panas. Ia juga berfungsi untuk melancarkan darah, mengurangakan masalah keputihan kaum Hawa dan mengurangkan masalah 'kering' ketika bersama. 

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada pasangan-pasangan yang tengah berusaha untuk mendapatkan cahaya mata. 
"BERIKHTIARLAH SELAGI ADA PELUANG"


Untuk keterangan lanjut:
Add/PM FB Adila Ibrahim
Call / SMS 0195416295
Insya'Allah saya akan bantu anda

No comments:

Post a Comment