Pages

Monday 19 May 2014

Kurus Dengan Gaya Sihat

Baju makin ketat? Rasa tak selesa semasa berjalan? Fobia nak naik penimbang? Arrgghhh..stresssnya.. Mesti berat da makin naik.

Jom diet dengan produk Shaklee untuk dapatkan badan langsing dan ramping serta menawan.

Rasa macam nak teka cara diet kawan-kawan la. Mesti ade yang diet cara yang macam kat bawah ni.
  • Skip breakfast, lunch dan dinner.
  • Guna produk yang cepat turunkan berat badan, tapi lepas tu badan naik balik dengan cepat je. Macam yoyo.
  • Makan sikit dalam erti kata lain berlapar.
  • Skip lunch sebab tak sempat tapi dinner ambik lebih sebab terlalu lapar.
Betul kan? Kalau YA, bermakna cara diet kawan-kawan kurang berkesan untuk kurus sebab badan kita Allah da reka dengan fungsi istemewa untuk kurangkan berat badan kita.

Tetapi, produk Shaklee insya'Allah dapat membantu kita untuk diet dengan betul tanpa perlu berlapar sepanjang hari.


Superhero Pemecah Lemak
http://www.shaklee.com.my/img/products/Image2443374.jpg  

Superhero yang sangat powerful untuk memecahkan lemak degil ditubuh kita. Contohnya lemak di perut, pinggul dan peha. Daaaann..Jangan tak tahu ade banyak manfaat lain yang kita boleh dapat dari superhero berdua ini. Pengemulsi lemak yang superb dan penghidap darah tinggi dan pesakit jantung pon boleh mengambil superhero berdua ini.

Lechitin juga berfungsi sebagai penguat memori manakala Omega Guard yang kaya dengan DHA pula membantu dalam menguatkan daya ingatan.


Secret Agent Penghapus Lemak Dan Toksin

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcsphtJ9IkAmzl_SxjnXJnuXNfXkQV_rpucpH7iz5pTWExIBh0kXdF3KL8yU88yKJSQR1doah1I1Y5KIqF_PwJZ3tpFAPxyLS0h-4hpgMQCoBbdamb4c83TtJUnzO_9yBvQGs6ASnFrHg/s1600/shaklee-alfalfa-f71d2.jpg 

Herb-Lax dan Alfafa akan menjadi secret agent untuk mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan oleh superhero pemecah lemak  dan juga toksin serta sisa-sisa makanan yang terlekat di dinding usus keluar dari badan dengan cara membantu badan megeluarkan air besar dengan lawas. Herb-Lax tidak boleh diambil oleh ibu menyusu kerana dikhuatiri baby boleh terkena cirit-birit.


Kontraktor Pembinaan Otot

http://www.shaklee.com.my/img/products/Image23824383.jpg  

Diet yang sihat memerlukan protein yang bertujuan untuk menjaga otot. Lemak yang telah disingkirkan dari badan akan meninggalkan ruang-ruang yang perlu untuk diisi dengan membina otot baru su[aya kulit akan menjadi tegang dan nampak lebih cantik.

Cinch Shake Mix dan Enegizing Soy Protein (ESP) adalah produk yang mengandungi protein yang tinggi. Dengan mengamalkan memakannya, kita akan  berasa lebih lama kenyang dan secara tidak langsung nafsu makan kita akan dapat dikawal secara konsisten.


Untuk mendapatkan kesan kurus yang cepat, jaga disiplin makan iaitu kurangkan makan makanan berlemak dan rajinkan diri untuk bersenam serta minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari iaitu 2 botol besar air mineral.


Berminat:
Call/SMS 019-5416295
Add/PM Fb Adila Ibrahim
(Shaklee Independent Distributor)

No comments:

Post a Comment