Pages

Tuesday 13 May 2014

Lechitin Shaklee


Apa itu Lechitin Shaklee yang sering digembar-gemburkan?

Lechitin merupakan anatara HOT STUFF produk Shaklee selain ESP. Kebiasaannya pengguna Lechitin ialah dari golongan yang ingin mengawal berat badan. Lechitin Shaklee adalah pengemulsi yang berasaskan tumbuhan iaitu soya kerana ia merupakan sumber lechitin paling kaya, paling best dan yang teramat penting ialah bebas kolestrol. Sistem badan kita tidak dapat menghasilkan lechitin dengan sendiri dan disebabkan itulah kita disarankan mengambil lechitin berasaskan soya untun melancarkan pengurusan berat dan sistem badan kita. Dan yang paling penting apabila berasaskan tumbuhan, ianya adalah HALAL untuk dimakan. 



Lechitin Shaklee yang hot ini mempunyai banyak fungsinya dan salah satunya adalah sebagai pemecah lemak dan ibu menyusu pun sesuai untuk menjadi pengguna tegarnya tanpa memberi kesan kepada si manja. Siapa cakap ibu menyusu tak boleh kurus, ramping dan langsing memang silap besar kerana Lechitin Shaklee boleh membantu.

AMARAN: Ibu menyusu dilarang keras dari mengambil produk untuk kurus sembarangan kerana bimbang mendatangkan kesan sampingan yang berpanjangan kepada si manja.


Kebaikan Lechitin Shaklee

  • Membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain-lain. Ini kerana lechitin bertindak sabagai pelarut lemak.
  • Berfungsi untuk memecahkan lemak dan jika diambil untuk mengurangkan berat badan dan jika anda turut bersenam, Lechitin mampu membakar lemak dengan lebih cepat.
  • Berperanan dalam penyerapan zat-zat penting dari saluran darah ke dalam sel badan kita.
  • Membantu dalam melindungi sel darah merah kita daripada serangan virus dan bakteria.
  • Sangat baik untuk meningkatkan daya ingatan. Ianya juga dapat membantu dalam mengelakkan kita daripada penyakit Alzheimer kerana lechitin adalah makan saraf dan otak.
  • Membantu mengatasi masalah tak dapat tidur nyenyak ataupun Isomonia.
  • Lechitin ialah asid lemak yang penting bagi paru-paru bagi mencairkan mukus dan melegakan irritation.
  • Membantu juga dlam mencegah eczema.
  • Bertindak sebagai pelincir kepada sendi-sendi badan kita.
  • Lechitin juga dapat membantu dalam mencegah simptom monopause dan juga PMS dengan membantu dalam penghasilan hormon apenephrine.

Testimoni Pengguna Lechitin Shaklee


Kebaikan Lecithin Shaklee
Kebaikan Lecithin Shaklee


Untuk keterangan lanjut dan pembelian:
Add & PM FB Adila Ibrahim
CAll / SMS 019-5416295
(Shaklee Independent Distributor)


No comments:

Post a Comment